Yeni Bir Yaş Olarak 22



Yeni bir yaş geldi.

Yaşlanıyor muyum, yaş alarak mı ilerliyorum?
Bilmiyorum.

Üzülmem mi gerekir, düzelmem mi gerekir  bunun için?
Tahmin ediyorum.

Sorularımız hakikate götürüyor bizi ama fazla soruyorsak delirtmeye götürüyor.

Aşırısına da karşıyım bu hayatın az yapanına da…  Orta kararı olması lazım her halükarda.
Neticesinde insanız neticesinde hatalıyız.

Yeni bir yaş dönümü diyorum kendime. Yeni bir ‘deneyimler’ dönüşümü bu.
Ne kadar çok hata varsa bir o kadar iyi demek aslında.
Hata payı hiç olmadı diyenleri sevemiyorum.

Bir yılın bitişi kimi zaman 31 Aralığın sonu da olsa, okulların kapanış ayı olarak Haziran da olsa
Veya benim doğum günüm gibi Ağustos’un 26’sı da olsa yinede bir şekilde bitebiliyor; sonuç olarak güzel anılar biriktirme koleksiyoncusuyuz. Neden güzel şeyler toplamayalım?

Her gün yeniden güneş doğuyor. Her akşamın bir sabahı oluyor  gülümsemek için bile bahane çok varken böylesine ısrarla somurtmanın manası nedir, bunu anlamlandıramıyorum.

Her sabah kalktığımda günümün akışını belirleyen o büyük fotoğraf odamın içinde değil direk beynimin içinde. Ve ben nereye gidersem gideyim görüyorum onu.
 ‘Sen!’ diyor. Yeniden tanışıyorum kendimle.

Yeniden başlıyorum her zaman yaptığım gibi. Her şey o kadar taze ki…  Bazen kalkıştığım işlerde bu kadar el değmemiş olmanın huzuru hiçbir şeyde olmuyor.
Yeniden… yeniden… yeniden…
Ve belkide kulağıma fısıldayan ses, sızan sözler, tekrarlan şeyler…
Olmadı baştan…
Olmadı baştan…
Olmadı baştan…

Hayat bu diyorum!

** 

Yeni bir yaş alarak ilerliyorum.

Yeni bir yağmur damlası bu. Yeni bir bir yaş… yaşama damlayan.

2014’ te ki ben gitti. 2015’te ki beni yarıladık sayılır.

Her insan da olduğu gibi yada şöyle diyelim; her normal insanda olduğu gibi…

Bazen…  dedim.
Bazenler oldu yaşantımın tam içerisinde.

Bazen kızdım, bazen güldüm kendime. ‘Bu kadar komikken hayat neden gülmeyeyim?’ dedim.
Bazen darıldım, bazen anlayamadım.
Çözemediğim matematik problemlerinden daha farklı problemler çıktı karşıma. Ama ne kalem ne kağıt gerekiyordu bunun için. X bile şaşırdı buna.
Bazen şaşırdım, bazen bekledim.
Geminiz bir kıtaya ulaşması gerekiyorsa rüzgarın da yardım etmesi gerekir. Rüzgar durup beklediyse şaşırma hali gayet normaldir. Rotama götürdüğü de olmuştur.
Bazen sustum, bazen çok konuştum.
Bazen karanlık bir oda, bazen renkli kır düğünü.
Bazen kalem ile kağıt bazen klavye ve ekran.
Bazen deniz ve mavisi bazen karı ve beyazıydı hayat.
Bazen siyah bazen beyaz.
Bazen 144P bazen 1080P.
Bazen yavaş ve hüzünlü bazen neşeli ve hareketli bir şarkı.
Bazen saniyelerin geçişini izlemek bazen zamanın nasıl geçtiğini anlayamamak
Bazen kısa ve vurucu bir şiir bazen çok sayfalı ağır bir roman
Bazen geleceğin nasıl geleceğini bilemeden yürüyen bir kör…
Bazen tahminlerle doğan bir güneş ufuktaki.
Bazen sadece kendi dünyamın seyri.


Bazen…  bazendi.
Sonuç olarak bir yaş daha aldım ben kendime, dostlarım!
1 kat daha deneyimle başlıyorum yeni güne.
Bugünlerime de şükür.
Ve de
Selam olsun.

Yeni yaşım huzur ve mutluluk olsun!

Yorumlar

Popüler Yayınlar