Parantez İçi - (Bak Ne Buldum!)





En sevdiğim çizgi film olarak hayatımın tarihine geçmiştir ‘Pokemon’.  Sizi bilmem ama ben çok severdim. Mesela bugün bile yayında olsa üşenmeden her gün izleyebilirim. Oradaki macera, eğlence, rekabet, hırs ve keşfediş serüvenleri beni alır götürürdü her izlediğimde. Ne güzeldi! Bir de şu kendini pokemon zannedip kendini penceren aşağı atan çocuk olmasaydı her şey daha güllük gülistanlık olacaktı.

Her güzel şey zamanı gelince bitermiş ve tadını damakta bırakırmış.

Ne diyelim…

Pokemonda tabi birbirinden ilginç ve bir o kadar sempatik pokemon türleri vardı. İşte benim onlardan en sempatik ve samimi bulduğum pokemon ‘Saydek’ ti. Salaktı malaktı ama kızdığında bir o kadar da manyak bir şey haline gelebiliyordu.


Kendimi bazen ona benzettiğim oluyor J

Yorumlar

Popüler Yayınlar