B Planı



‘’Bu akşamlar da böyleymiş…’’ diyorum kendi kendime.
Bırak ya da olmuyorsa zorlamaya değmez.
Belki aynı çemberin etrafında dönüp dolanıyoruzdur kim bilebilir ki?
Bilen varsa söylesin hadi!
Böyle gelmiş böyle gider dememek için çabalamak lazım.
Bahtın döner belki son virajdan.
Bari tek gidişlik biletimiz olsa Kadıköy’e.
Baktım olmuyor bakınca da olmuyor.
Belki..
‘’Belki üstümüzden bir kuş geçer…’’
Bakma sen bana gelir gelir üstümüze pisler.
Bakma yarım aklıma.
Bahtımın karalara bağladığı bağlantı bu.
‘’Bir harmanım bu gece’’
Böyle derdi; eski bir sevgilim.
Bırakıp gittiğinden beri ben o ben değilim.
Belki hiç ben olamadım, ne dersin?
Ben böyleydim ezelden.
Böyle gelmiş böyle gitmez ama.
‘’Bir kedim bile yok anlıyor musun?’’

~

Ben böyleyim.
Ben benim.
‘’Bir ben var kı benden içeri benden öte bende ziyade’’
Bazı sözler geçiyor aklımdan.
Bazı anlar geçiyor içimden.
Bir buse bırakıyor yanağıma geçmişim
Bu kadar yeter diyorum,
‘’Bence sende şimdi herkes gibisin’’.
Biliyor musun?
Bilmiyor musun?
Bilmiyorsan da söyleyeyim.
‘’Biliyorum, ikimizi de aşar o kapının ardındaki masal’’.
Bunu da bil.
Bildiğimi bildiğini bil.
Bilme ya da.
Bunalıyorum bunca sorudan.

Beni affet.

Yorumlar

Popüler Yayınlar